Kort dag

Idag har jag haft en kort dag på praktiken. Började med att möta Lina och Emma på spårvagnen eftersom de skulle på studiebesök hos mig. Satt med mina handledare och drack te och åt kanelbullar från 8.30 till ca 10, innan de åkte tillbaka till sina respektive platser. Efter det fick jag gjort en anmälan till soc och sen va dagen slut! Begav mig till campus för att lämna tillbaka lite böcker samt hämta min Liu-tröja. Läste mailet noggrant och det stod som jag uppfattade det; 12-13 utanför Kåkenhus. Men de kom inte... Gick fram och tillbaka mellan de två ingångarna i en halvtimme och frös. Gick tillbaka till biblioteket för att dubbelkolla mailet... och ja, jag hade inte läst det så noggrant som jag trodde ;P Utanför K1 i Kåkenhus. Suck. Gick ner dit och hämtade min fina tröja och spatserade hemmåt.

Ska nu ha en lugn eftermiddag hemma i soffan. Ska väl hämta ner min resväska från vinden och börja plocka ihop lite kläder och sådant. Den seriösa packningen gör jag nog inte förens på lördag och söndag. Men skönt att börja lite iaf.

 Nu ska jag äta. Är så hungrig att jag svimmar snart.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0