Måndagsbekymmer

Eller, egentligen inga bekymmer.. men magen kurrar så smått och jag har två timmar kvar innan jag får komma hem till mitt kylskåp ;P Om en timme har jag ett möte... tills har jag inte mycket att göra. Idag har jag varit superduktig. Min handledare vabbar idag så jag fick vara ensam kurator på skolan. Hade jag vetat det igår hade jag nog frågat om ledigt, eller ja, pluggtid. - behöver verkligen det för att hinna klart med min praktikuppgift. Men med tanke på att vi hade ett evk imorse så va jag tvungen att åka hit. Och då kan jag lika gärna stanna kvar. Har varit duktig idag =) Varit delaktig i ett evk, skrivit protokoll och diskuterat åtgärder i samrådan med mentor, rektor, elev och förälder, hållt i EHT-mötet och fört anteckningar. Fixat med lite åtgärdsprogram och händelserapporter och snart ska jag delta i ytterligare ett möte som jag inte har en aning om varför jag ska vara med på :P vet knappt ens vad mötet går ut på. Men jag har en lärare med mig som får sköta snacket, jag ska anteckna - det är jag bra på! =P

Ikväll är det volleyboll. Hoppas det blir lika roligt som det va förra veckan. det va sån underbart glad stämning där då, inget surt och tråkigt med bara vinnarskallar utan glatt, positivt, peppande. Bara för det kommer säkert kvällens träning bli allt annat än det. Får försöka tänka negativt redan nu så jag inte blir allt för besviken ;P haha. Negativ spiral? Neejdå.

Idag har min sockerpojke (han skrev sockerflicka i ett mail till mig idag så då får han heta det oxå ;P) namnsdag. Är Oscar idag! Vilket betyder att min kusin oxå har namnsdag. Ska nog slänga iväg ett sms till lillkusinen =)

Nej, nu ska jag fortsätta göra nytta. Städa bland papper kanske??

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0