Packningsmaraton

Nu börjar mitt packningsmaraton. Har hämtat väskan och packat nästan alla kläderna. Det återstår lite underkläder och linnen och sådant som ligger i tvätten, det packas på lördag/söndag tillsammans med necessär och pass etc. Men de mesta kläderna är nu nerpackade + alla julklapparna jag ska ha med mig hem. Inte så många, men det räcker.
Fick verkligen välja ut vilka kläder som skulle ner i väskan och vilka som fick stanna hemma. Mamma säger att jag inte ska ha med mig så mycket kläder för allt jag kommer ha är shorts och linne. Det stämmer säkert, men är det 30 grader varmt så antar jag att det kommer svettas lite, och då vill jag ha kläder att byta med =P

Nu ska jag strax åka en sväng med Filippa. Vi ska till tempo och hämta ut ett paket samt skicka mina julkort. Sen ska vi åka till citygross antar jag och handla till henne.
Oscar kommer hem ikväll :) Han har labb, men valde att komma hem till mig... eller egentligen tror jag att han kommer hem för att han har fått ett paket, nån grej som han ska använda till något av hans projekt. Kul när det tekniska prylarna är så jäkla special ;P

Kommentarer
Postat av: CHERYLEE

Sv; Jo sant, därför borde jag nog ha ljusare hår :)

2008-12-10 @ 20:35:12
URL: http://cherylee.webblogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0