Stolt månadsgivare!!

Varje advent sen jag skaffade bloggen har jag berättat om min alldeles speciella älsklingsjulsång som jag alltid spelar hemma med stor eftertänksamhet. Det är en underbart vacker julsång med ett ännu vackrare budskap och iår hittade jag den på Youtube och med ett bildspel till. Jag tryckte på play och lyssnade, tittade och grät. De bilder som visas i bildspelet rörde mig djupt och fick mig att inse hur otroligt orättvis världen faktiskt är.

Det är därför jag kan säga att jag är stolt månadsgivare till Rädda barnen sedan 3 år tillbaka!!

Titta på filmen, tänk efter, och se om det är något du kan göra för världens barn denna jul!




Tryck här för att ge en gåva till Rädda Barnen

Kommentarer
Postat av: Sara

Det där var verkligen rörande!

Vad fint av dig att uppmärksamma världens barn sådär på bloggen, det är viktigt att tänka till ibland o inse att så lite för en själv kan göra så mycket för andra!



KRAAM på dej! /Sara

2008-12-01 @ 20:23:27
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0