Monday cravings

Idag cravar jag något som jag faktiskt redan har men som jag inte kan få just nu. Nej, det är inte Oscar =P Idag saknar jag min lägenhet. Längtar tills jag får komma hem och bo ensam igen. det är påfrestande att bo hemma hos föräldrarna. Även fast det är väldigt skönt och slippa tänka på mat och att kläderna blir tvättade. Men det hör ju till att man får göra sådant själv när man är vuxen och bor ensam. Jag längtar hem till vår lägenhet och till sambolivet. Det är min Monday craving denna veckan.


Kommentarer
Postat av: leia

det förstår jag verkligen....det går inte att slappna av när man är borta. Hemma kan man sitta och slöa i soffan en timme utan att ha dåligt samvete för att man borde hjälpa till med nåt...



kram maja


Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0