Onsdagsskvaller - på torsdagen

Som ni alla vet så är jag ju i Skåne nu, satt i bilen halva dagen igår så det blev inget bloggandes om kändisskvaller. Så jag tänkte att jag tar det idag istället, eftersom vädret är urkasst och vi bara sitter inne så smiter jag undan en stund för att komma med dagens skvaller som även denna veckan är hämtat från PerezHilton.com. Och även denna vecka handlar det om Britney Spears. På framsidan av tidningen Star syns en bild på Brittan, hållandes en av sina söner i famnen och med en rubrik som lyder: Britney wins boys back!
Frågan är om detta stämmer, med tanke på all uppståndelse som varit angående vårdnadstvisten om sönerna så borde vi ha hört nyheten om att hon får tillbaka vårdnaden.. Förmodligen menar de bara deras hjärtan och inte den faktiska vårdnaden. Det hade isf varit huvudnyheterna på alla internetsidor världen över.
Vad tror ni kära läsare? Har Brittan rätt till vårdnaden om sina söner?


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0