åååkej

Dagen blev inte riiiktigt som jag tänkte mig ;P På praktiken hände ingenting idag, satt och läste igenom ett arbete som vår spec.pedagog gjort om alkohol och droger, pratade lite smått med två elever och sen eht. Inte så mycket mer. Sen gick jag till naprapaten som verkligen fick loss massor med knutor och kotor som hoppat snett. Så jävkla skönt! Sen va det tänkt att jag skulle gå till campus och plugga... meeeen, det blev inte riktigt så. Åkte hem till sötnosen istället och plugget...ja, det blev inte så heller. Sitter och softar i soffan nu. Ska snart börja göra kvällsmat och sen är det ju volleyboll.

Börjar även bli lite smått stressad med julklappsinköpen. Har inte köpt en enda julklapp. Blir till att shoppa loss i helgen. Ahwell. Nån gång ska man väl hinna =P

Nej, nu ska jag pussa på min sötnos och sen gå och göra mat. Fast vet inte vad vi ska äta...Hela frysen är full med mat efter storhandlingen igår men ändå vet jag inte vad som ska göras. Hemmalagade köttbullar kanske? Det va ett tag sen...

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0