Dagen före..

.. helg !! Underbart med fredag imorgon. Inte för att helgen kommer vara speciellt lugn, men ändå ;P Det blir plugg, julklappshopping, julskyltning, pyntning av lägenhet och lussebak. Helst ska pluggandet vara drivande och det andra får bli i mån av tid. Men känner jag mig själv rätt så kommer det andra ta över för det är mycket roligare ;P

Idag har.. :
- ..Nicole köpt min klänning åt mig, den lila :) Så glad jag är!! Kommer bli fett snygg på nyår ;)
- ..jag pluggat jätteduktigt och kommit väldigt långt på min praktikuppgift. Hoppas bara att det jag gör är rätt =S Annars skulle det kännas lite småtrist asså ;P
- ... ätit pepparkakor som är så jäääkla gott. Älskar julen då man får proppa i sig godsaker :) Speciellt pepparkakor och lussekatter. Längtar tills på söndag kväll, då ska jag ta mig ett glas mjölk och äta en (läs flera) nybakad varm lussekatt. Smaskens!
- .. det hänt spännande saker på praktiken :) Det ni! :)

Ikväll kommer jag sitta här helt ensam och tråka. Oscar kommer med all säkerhet att sova kvar i Linköping efter en kväll på verkstaden. Blir mycket körande fram och tillbaka för honom, förstår att han inte orkar det men jag vill ju klart ha honom i min säng när jag ska sova. Blir till att krama Hubert istället.

Kommentarer
Postat av: Marieh

Den kostar runt 200:- om jag inte minns fel. Helt klart värt det i alla fall. =)

2008-11-27 @ 18:22:30
URL: http://marieh.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0