Fler bilder från Berlin

  
1: Sååå gott!
2: Oscar tittar ut över vår fina utsikt från hotellrummet
3. Min kusin Daniel =)

Madam Taussauds
  
   
  
4: FjortisOscar, Einstein och Dan
5: Freud och jag
6: mmmmmOrlando ;)
7: Dan på romantisk middag med George Clooney
8: Kahn skriker på mig ;P
9: Dan och Madonna
10: Den du Cornelia ;)
11: Angelina. Skulle kunna tro att hon är riktig. Så jäkla bra gjort!!
12: Bush's dagar är räknade...det är därför jag ser så glad ut ;)

Sightseeing
  
   
  
  
1: Brandenburger Tor
2: Holocaust memorial
3: Mys vid Holocaust memorial, kanske inte det optimala mysstället men jag är jäkligt nöjd med bilden =)
4: Oxå Holocaust. Så jäkla tufft att gå där :)
5: Muren
6: Berliner Dome med tv-tornet bakom
7: Sån bombad kyrka...
8: En gata =P men om ni tittar i mitten så ser ni att där är en markerad linje i mitten med gatstenar. Det visar var muren gick. Löper genom hela Berlin för att visa var muren stod :)
9: Dan och jag vid muren
10: Checkpoint charlie
11: Crazy-suzy
12: Sån byggnad som rivs.. på bilden ser ni hur det såg ut innan
13: En fin blå skulptur vid Potzdamer platz

Mysbilder
  
   

Kommentarer
Postat av: scream and shout

Okej, här sitter jag i soffan, känner mig allmänt tjock och är SÅÅÅ sugen, och vad ser jag? Jo, dina doughnuts som inte ser så lite goda ut hellet. Ge mig en sån nu, tack ;D

2008-11-03 @ 21:56:11
URL: http://screamandshout.blogg.se/
Postat av: märta

va snygg du är då!! puss på dig fislisa

2008-11-04 @ 20:22:22
URL: http://martinaback.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åhh va roligt att se alla dina bilder från berlin. Jag har själv nästan likadana då vi besökte samma ställen som du i somras på vår resa.. Längtar tillbaka och önskar man kunde vrida tillbaka klockan...

2008-11-06 @ 13:19:39
URL: http://jenniehaglund.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0