Godkvällens

Godkvällens kära läsare. Nu är jag äntligen hemma efter en lång men händelserik och trevlig dag på praktiken. varit mycket möten men mycket givande sådana =) Har även varit och lämnat in en hemlig julklapp för skapelse :) Ska bli kul när det blir färdigt. Ska hämtas ut om en vecka. Skrev min egen önskelista igår, knåpade ihop några rader med saker jag skulle behöva både till mig själv och till lägenheten. Kanske man kan få något av det. Det tråkigaste att ge bort men otroligt roligt att få är ju presentkort. Jag älskar presentkort. Men jag kan förstå personer som tycker det är jättetråkigt att ge bort för det är en väldigt opersonlig present. Men tänk så mycket gott det går till ;P haha. Då kan man välja själv vad man vill ha utefter sina behov och cravings.  Skulle tex behöva presentkort på JC så jag kan köpa mig ett par jeans eller två, på Din sko så jag kan få ett par varmfodrade stövlar, bidrag till att köpa en längre dunjacka, och bidrag till ny dator eftersom min dators dagar nog är räknade ;P

Men jag är en sån person som egentligen känner mig så girig när jag skriver önskelistor. hatar att skriva ner det men jag hatar ännu mer att inte kunna besvara folks frågor när de ringer och frågar vad jag önskar mig. Så igår tog jag tid till att skriva ner lite saker som står högt upp på behovslistan. Får skicka runt den till de som frågar efter den :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0