Hej mitt vinterland ;D

Efter en god natts sömn kännerj ag mig faktiskt utvilad. Det är nog den första måndagen på väääldigt väldigt länge som jag inte är en zombie när jag går upp. Klart jag är trött, men det gick enkelt att kliva upp ur sängen trots att den va varm och sötaste O låg kvar i den och sussade skönt. Ännu enklare blev det när jag tittade ut!!!! Fatta med snö eller! =) Just nu täcker det hela gräsmattan och vägarna och så, några få gröna strån sticker upp, men det snöar på väldigt bra så det försvinner nog snart. Igårkväll läste jag artikeln på aftonbladet som hette: SMHI: Bilister, stanna hemma!!  Ojsan hoppsan tänkte jag, norrlänningarna får det tjärvt, men åtminstonne snö. Då handlade det om stockholm och gotland oxå iof men de skrev ingenting om götaland i övrigt så jag trodde inte det skulle komma hit. Det har tydligen varit orkanvindar utanför stockholm och tittar jag ut nu så ser jag att det blåser ganska bra här också. Jag hoppas att alla som kör bil kör försiktigt!! O ska ju ta campusbussen senare idag och det är jag inte så glad över... det ser lite halvfarligt ut. Förhoppningsvis har det slutat snöa tills dess.

Försökte ta en bild genom köksfönstret ut på den vackra snön men allt man såg va.. mig ;P haha. Det speglades för mycket, så bild får ni vänta med till i eftermiddag.

Min måndag kommer se ut ungefär såhär:
Praktik mellan 8.00 till 14.00
Naprapat från 14.20 till ca 14.40
Campusbibblan från 14.50 till... ja.. det vet man aldrig.
Hem, göra mat, sen volleyboll. (jupie??)


Nu ska jag inte slösa mer dyrbar tid, även fast jag inte ska duscha, så har jag en del att göra. Måste upp på vinden och hämta ner min skidjacka. Kan inte ha min gråa ulljacka mer nu, det är för kallt ute. -5 grader visar mätaren. Burr.
Hörs senare idag. Puss på er och ta det försiktigt ute!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är det du gör på campusbibblan så mycket??!!:)

Blir lite orolig att det är ngt som jag missat?!

Om det är praktikuppgiften så vill jag bara påminna sig om att du INTE får sitta med den på helgen!!! det är absolut förbjudet, då ska du slappa & bara göra roliga saker för det är du värd efter en jobbig arbetsvecka :)



Får jag & Sara J göra ett studiebesök hos dej föresten?



Kramis/Sara

2008-11-24 @ 13:03:02
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0