Inte mycket bloggande

Nej, det har inte blivit så mycket bloggande denna helgen för mig. Det har varit så mycket annat som tagit upp tiden. Förlåt förlåt. Igår blev det en riktig pluggdag. Kom ganska långt på min praktikrapport, Oscar pluggade också duktigt. Sen åkte jag och Filippa på en liten sväng med bilen och snackade lite, alltid trevligt. På kvällen mös jag och Oscar i soffan med Narnia - Prins Caspian, tobleroneglass och gott och blandat. Jag fick mig även en burk julmust, lyckliga jag!

Idag ska det bli ännu mera plugg under förmiddagen för att sedan vid 2-tiden bege oss in till stan eftersom det är Jul i city - skyltsöndag, med artister och annat pådrag. Måste kolla på lite julklappar och sådant. Måste även upp på vinden och hämta ner julpyntet, ska sätta upp de nya gardinerna, byta dukar och sätta upp ljusstakarna. Även lussebakning står på agendan. Vet inte hur jag ska hinna med allt.  Oscar vägrar gå upp ur sängen, så jag får nog locka med lite kaffe nu. Tiden tickar på, måste hinna allt idag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En burk julmust? vad är de? :)

2008-12-01 @ 09:07:48
Postat av: Esa

En burk julmust? vad är de? :)

2008-12-01 @ 09:08:11

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0