Lördag med plugg.

Jupp så är det. idag är det en lördag med plugg och jag känner mig faktiskt ganska pepp idag =) Det är de få dagarna man måste ta vara på, det är då man kan få iaf något litet gjort. Att sätta sig och plugga när man har noll motivation slutar bara i dåligt humör och skuldkänslor för att man inte gjort något och ligger mer back än innan. Men idag är jag pepp! Flippan och jag ska dra bort till campus om en timme eller två och vara duktiga studenter. =) Sen ikväll står det mellan en mysig tjejkväll i soffan med chickflicks och godis eller en drink på stan. Känns som att drinken kommer vinna i längden ;P Vi får väl se, haha.

Nej. Nu ska jag lyssna klart på P3 lördagsgästen som idag är Claudia Galli =) Sen ska jag krypa ur pjamasen och hoppa i kläder, fixa håret och fejset och dra bort mot vårt nya fina campusbibliotek.
Lördagen bjuder på underbart fint vinterväder med frost i gräset och blå himmel. Tänk om jag hade haft min röda fina jacka här nu så skulle jag dragit på mig den och skorna och gått en långpromenad med kameran i högsta hugg.

Oooh, just det! Jag måste köpa nya vantar och ny mössa! Jag har ju rostfärgade vantar och mössa och det funkar ju inte till en röd jacka... har iof vita fina vantar sen förra året, så då ska jag bara hitta en fin vit mössa oxå. Crap. Jag kommer hela tiden på anledningar till varför jag måste slösa pengar... Men det är ju så kul att få nya saker!!! =P shoppoholic? neeejdå.

Kommentarer
Postat av: Jess

haha, aaa cykelbyxor är mer bajs än najs håller jag med om ;) MEn jag tycker hon fixar det bra!

Ha en bra LÖrdag! :D

2008-11-22 @ 13:10:00
URL: http://jessljungberg.blogg.se/
Postat av: Nalita

Om du fick ändra på nått med dig själv, vad skulle du ändra på då? Have a nice day :)

2008-11-22 @ 13:23:42
URL: http://naliita.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0