Never again

Idag har jag påbörjat ytterligare ett klassuppdrag för att förbättra stämningen i en klass. Vi får se hur det kommer att bli framöver med den klassen och om mitt arbete där kommer att ge resultat.
Annars har dagen varit precis som den brukar vara. Igår va jag duktig flicka och tog min vaccinationsspruta mot Hepatit A som jag måste ta inför Thailandsresan om 42 (!!) dagar. En till spruta om ett halvår ska planeras in, då räcker vaccinet i 20 år =) det gick så jäkla fort, tog 5 minuter från det att jag steg in på mottagningen till det att jag gick därifrån! =) Duktiga mig. Verkar som om min spruträdsla börjar avta lite =) Skönt.
Volleybollen igår va grymt rolig. Så skönt när det blir så. har ju varit ett par gånger de senaste veckorna som inte varit kul alls. Men igår, fan va jag skrattade, jag spelade grymt bra också och allt va himla bra =) Vi avslutade kvällen på Donken som vanligt ;)

Idag fick jag se något som jag aldrig någonsin vill se igen. Den synen va hemsk. Jag satt chockad inne på ett möte och kunde inte koncentrera sig. Vill aldrig mer se det jag såg. Fan.

Blir ingen träning ikväll. Känner inte alls för det efter dagen.
Nu kommer Oscar så det blir mys och mat.
Blir nog ingen träning idag. Orkar inte. Min arm värker ;P

Kanske kan få till en promenix med grannen ;)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0