Underbara helg

Äntligen vila. Efter en hård med intressant och rolig vecka på praktiken så får jag äntligen pusta ut och ta hand om mig själv lite. Det är otroligt vad man glömmer bort sig själv i detta yrket ibland.. tänker så mycket på elever som kommer till oss.. Vi kan inte sätta oss in i deras situationer, det går inte att förstå vad vissa elever har gått igenom. det är hemska saker jag får höra, idag va det absolut värsta jag hört. Stackars pojkar. Det är så an vill gråta.  =/

Ikväll kommer Emmie hit på middag =) Ska bli jättetrevligt, va sålängesen vi träffades. Blir något gott att äta och lite efterrätt och sen kanske någon film eller så. Får väl se hur kvällen ter sig :) Men innan hon kommer så måste här städas. Egentligen skulle jag behöva sova en stund också. Ska sluta mina ögon i soffan i 20 minuter, sen måste jag städa bort trollen bakom dörren.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0