Vuxenpoäng till mig

Idag har jag gjort flertalet vuxna saker så jag förtjänar verkligen massor med vuxenpoäng idag!
Jag har:
* pyntat lägenheten fin inför adventshelgerna och stundande juletider
* bakat lussebullar med min sambo utan att göra penisbullar som så många år tidigare ;P (dock gjorde O bröstbullar så han blir utan vuxenpoäng idag =P)
* tagit bort mitt konto på Lunarstorm!! Äntligen.
* Köpt mig en vuxenkalender för 2009, veckouppslag såklart men med spalter uppstakade runt tider. Ser riktigt vuxet ut och det är inga mönster eller blommor på den ;P haha. (lite tråkigt iof, men vafan ;P)
* surfat runt lite på span efter sommarjobb ;P haha. Man kan aldrig va ute i för god tid.

Måste ju även säga att jag köpte två t-shirtar på New yorker idag inför stundande resa. det blev en svart och en turkosaktig. Jag har en gul sådan t-shirt redan men de är så otroligt sköna på sommaren, i tunnt lite sladdrigt tyg som håller en ganska sval :)

Känner mig otroligt vuxen ;P haha. Fast iof hade vi mjölkrig under lussebaket. Men att barnasinnet finns kvar är ju inga minuspoäng direkt! Här kommer lite bilder från lussebakandet. Det va riktigt smaskens gott måste jag säga!

  
  
Bild 1: Mitt snygga förkläde från kiosken sommaren 07
Bild 2: Oscar bearbetar degen
Bild 3: Efter mjölkriget
Bild 4: Oscar är jättestolt som tycker han gjort en kopia av berlinmuren ;P
Bild 5: Mums. Färdigt =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0