Here we go

Idag har jag fått tummarna ur och gått och bokat tid för klippning. Så imorgon kl 12 åker håret av. :) Det blir ett par centimeter nedanför axlarna så inte en jättekort frisyr. Tycker det känns bäst att börja så istället för att göra något superradikalt som jag vet att jag kommer ångra sen. Jag har alltid varit avundsjuk på alla som har långt och fint hår och alltid trivts i att ha långt hår själv, därför känner jag att jag inte vill klippa det för kort. Och jag tycker det är upp till mig och ingen annan. Vissa må kalla mig mesig eller vad som helst med det är inte ert val utan mitt val. Jag tror att detta kommer bli bättre än det kortare. Och jag tror inte jag skulle trivas i för kort hår heller. Så detta blir en bra längd. Blir ungefär till nyckelbenen så det känns lagom. :)

Imorgon är det även mitterminsseminarium för c-uppsatsen. Vi ska träffas i smågrupper och opponera snällt på varandra. Det är ingen opponering på samma sätt som det kommer bli i slutändan eller som det va på pm-seminariet utan det är mer feedback och lite tips och ideér från resten i i gruppen. Så det ska bli spännande.

På lördag kommer Nicole och Martin hit. Jag längtar som fan till att få se min bästis igen. Som jag saknar henne och så kul vi ska ha på lördag. Tyvärr blir det en kortvisit för jag ska vara barnvakt på kvällen och de kommer bo på hotell i Linköping eftersom Martin är därifrån. Men att bara få träffa henne 5 minuter hade varit värt allt! <3

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0