sommaren börjar leda mot sitt slut...

...fast nu börjar mitt sommarlov! Har arbetat mitt sista arbetspass inatt så nu har jag två veckors sommarlov innan skolan drar igång igen. En  vecka av dessa två ska spenderas på Gotland med Oscar :) Hoppas verkligen att vädret blir bra så vi kan upptäcka gotlands alla underbara platser. Annars får vi väl bedriva tiden i vår lilla söta stuga på 16kvm ;P Får nog ta med en kortlek och lite så tror jag.

I lördags hade mamma och pappa sin 101årsfest och det var fullt ös medvetslös hela kvällen på alla gäster. vi var totalt 65 pers och roligare fest får man leta efter. Skratt, sång, dans, frågesport. Helt underbart. Oscar dansade med mig hela kvällen och det gjorde mig så jäkla glad :) Älskar min påg. Min och systrarnas aktivitet gick jättebra också :)
I söndags hade vi brunch för alla långresande gäster så vi bjöd på lite rester från dagen innan. Snacka oma tt det blev mat och dryck över. Vi har väl ca 15 flaskor vin över ;P Massa öl och whiskey och sånt också, så jag hoppas kunna få med mig lite hem till Linköping. Apperopå Linköping så hämtade oscar ut nyckeln igår och de ska idag flytta in alla sakerna :)


Kommentarer
Postat av: Sara

tyvärr blev det inget besök i helsingborg.. hade fullt upp hela helgen men kommer gärna en annan gång. Har hört att det är himla fint där nere :)

2009-08-05 @ 21:45:15
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0