15 december



Lucka 15 innehåller otroligt mycket kärlek. Oscar och jag firar 5 år idag.
Känns otroligt härligt att det fortfarande är vi, vi har liksom växt samman. Vi är inte längre två personer utan en person och jag älskar det. Känns som att det är längre än 5 år, för att vi känner varandra så bra nu. Underbart. Önskar framtid för oss föralltid! <3

Bilden är tagen på Lisebergs julmarknad. Vår andra dejt. Runt 3 december 2004.

Vi hade planerat en ganska lugn dag idag. Inte planerat att vi skulle köpa något till varandra, vi vill spara dem pengarna till att fira på riktigt sen under jullovet. Spa är planen :) Men så ringer det på dörren för en stund sedan och utanför står min älskade pojkvän, täckt av snöflingor, med en bukett rosor i ena handen, en flaska Blossa clementin glögg och en påse godis i den andra handen. Min pojke är fantastisk. Han gör inte sånt ofta och därför blir jag extra lycklig och ännu mer kär när han gör sånt här. Tyvärr va han tvungen att gå tillbaka till skolan eftersom han tentapluggar, men han kommer senare och då blir det mys :)


Kommentarer
Postat av: Linda - ehtela.com

härligt, grattis :) jag och sambon firar 5 år i mars och jag är också så kär fortfarande!

2009-12-15 @ 18:41:16
URL: http://www.ehtela.com

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0