2 december



Idag tog jag bussen ner till stan efter mörkets fall. Träffade Helena för en snabb pratstund på ca 5 minuter innan hon skulle iväg och träna. Fick köpt två böcker av henne. Inte det roligaste direkt att behöva lägga pengar på böcker såhär innan jul men det behövs ju för att klara av kursen.

På bussen till stan satt jag och njöt av att titta i alla fönster i alla hus. Adventsljusstakar och stjärnor överallt. Fick en sån varm och mysig känsla av lycka när jag såg det. Jag blir som en barn vid juletid, jag älskar julen. Antar att det är för att man får vara med familjen, mysa och ha det bra tillsammans. Utväxla paket, titta på kalle och äta god mat. Längtar som ett litet barn :) Ska bli roligt att se hur valpen kommer reagera av granlukt och presentpapper ;D

Lucka 2 innehåller mitt ena mysfönster. Adventsljusstaken som lyser upp vårt arbetsrum


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0