7 december



Tänkte, i enlighet med förra inlägget om aha-upplevelser, att det är mycket som förändrats med mig sedan jag började utbildningen. Nu är den alldeles snart färdig och det känns väldigt konstigt.

Inte bara mitt inre som förändrats utan även mitt yttre har fått sig en och annan förändring detta året. Äntligen. Efter att ha gått och fegat med samma frisyr och hårfärg sedan gymnasiet tog jag slag i saken och klippte av det och färgade det blont samtidigt. Passade även på att testa lyckan som rödhårig ett tag, inte riktigt en favorit då mitt hår såg oranget ut utomhus, det gillades inte av mig. Men inomhus såg det snyggt ut och jag älskar det faktiskt på denna bilden. Men jag trivs väldigt bra som blond och kommer nog stanna så länge länge till. Men utväxten har växt sig snart meterslång....typ.... så, Nicole, när jag kommer hem då är det du som hjälper mig slinga den ;)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0