Myshelg =D

Åh jag är så lycklig :) Therese ringde precis och bara: Får jag komma till dig imorgon? Eeeh jaaa, självklart :D Helt underbart!! En helg med Therese, gud va mysigt. Vi hade pratat om det lite löst under veckan men det verkade som om det skulle kosta för mycket att köpa biljetter såhär sent så jag räknade aldrig med att hon skulle komma. Men nu gör hon det!!! Hon skulle köra imorgon efter jobbet så hon är väl här runt 8tiden, så då blir det lite mat och sånt och sen säkert bara mys framför tv:n, på lördagen blir det shooopping :) kanske eventuellt gå ut på lördagkvällen. Trots mitt lilla svimningsanfall på HG senast så är jag lite sugen att gå dit igen, det är ju så himla nära. Tar liksom max 15 minuter att gå dit. Lagom rammelavstånd hem på natten :) Ååååh va roligt, jag är så glad. Äntligen händer det något här. Vi kan gå och mysa och strosa. :)



Det är alldeles vitt ute här. Underbart fint. Det är inte snö dock, det är frost. Har varit alldeles vitt av frost sedan jag vaknade igår. Det är typ 6 minusgrader, har singlat ned en flinga snö idag. Kan inte fatta att frost kan göra det så jullikt och vackert ute. Solen sken imorse när jag gick till skolan, nu har det mulnat igen ännu en gång. Synd att man bara kan få en dags sol åt gången under vintern ;P Sol, snö/frost och kyla är det vackraste under vintern, synd man inte får se solen gnistra i snöflingorna oftare.


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0