Nej, jag är inte rädd! :P

Idag var jag en busig flicka och hoppade över båda mina föreläsningar. På morgonen hade jag istället möte med examensgruppen och vi gjorde klart det sista, nu är det bara inbjudningarna som ska skickas ut och programmet som ska fastställas. Oscar och jag gick bort till vaccinationsrummet som tillfälligt satts upp på campus, knappt någon kö men ändå gick vi inte in. Och nej det var inte av rädsla som de flesta kommer tro nu ;P haha, det var i rent planeringssyfte faktiskt!! Oscar har redovisning imorgon och jag har på fredag. Båda är obligatoriska och ingen av oss har därför råd att bli dåliga av sprutan så därför ska vi gå dit efter min redovisning på fredag :)

Efter det gick vi hem och åt lunch och jag satte mig sedan med analysen av boken. Nu är den färdig och det känns superskönt. Nu kan jag gå på föreläsningarna imorgon utan att känna mig stressad av att ha den som ligger och gnager. Det va därför jag hoppade sista föreläsningen idag, det är alldeles för mycket uppgifter och alldeles för lite tid att göra dem på. Kursansvarig får skylla sig själv för att det inte kommer tillräckligt med folk på föreläsningarna när de planerar in så jäkla mycket på tre veckor. Helt sjukt.

Mina knutor i nacken släpper ju aldrig, vilket innebär att huvudvärken aldrig släpper heller. Galen blir jag. Längtar hem till mammas fingrar som löser upp vilka knutor som helst i nacken :) Då kanske sömnproblemen också försvinner :)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0