Sad



Usch vilken tråkig nyhet som nådde mig nyligen. En av mina absoluta favvisskådisar, Brittany Murphy har gått bort. Så otroligt tragiskt. Hon blev hittad medvetslös i duschen av sin mamma och dog av hjärtstillestånd på sjukhuset tidigare idag. Läser man Perez Hiltons blogg så verkar det som att han och hennes andra vänner "saw this coming". Hur man nu kan göra det? Vidare läste jag att hennes man motsätter sig obduktion, Perez frågade sig om det hade med droger att göra, eftersom Brittanys man motsätter sig obduktion? Hmm vem vet. Respektlöst att spekulera tycker jag.

Världens vackraste bruna ögon. R.I.P

Kommentarer
Postat av: malin

tippar på att hon dog av viknedgången. kroppen orkade inte. men vilket som, död är hon och en obduktion kommer ju inte göra henne levande. Bäst att låta dem vila i frid.

2009-12-22 @ 11:22:04

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0