Monday cravings

Jag har en känsla av att de kommande måndagarna kommer att grundas på mitt sökande efter den perfekta klänningen att ha på sig på min kusins bröllop i mars. Bröllopet ska vara på en inomshusstrand i Göteborg och det kommer vara dryga 30 grader där inne, så det måste vara en klänning som är elegant, men inte för lång och inte för tjock men samtidigt inte för tunn eftersom det säkerligen komma vara kallt utanför ;P haha Och eftersom det komer vara massa sand där inne så kan jag inte ha strumpbyxor heller...hmm

Denna klänningen är från Asos, och jag måste säga att jag är kär. Däremot är jag lite osäker... kan man ha en sånhär klänning på ett bröllop?

Klänning från Asos

Kommentarer
Postat av: jennie

snygg:) klart man kan ha det på ett bröllop!:D

2009-02-02 @ 18:39:45
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Jenni

Jättefin klänning!

Kram på dig!

2009-02-07 @ 17:44:51

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0