Monday cravings

Innan idag kom jag och tänka på mitt drömhus. Jag vet inte varför jag började tänka på det, men jag gjorde det iaf. Det jag såg framför mig var ett gammalt sekelskiftshus med högt i tak, burspråk med plats för ett bord och några stolar som står framför glasdörrar som leder ut till den lummiga trädgården, gammaldags öppen spis i vardagsrummet, trägolv, stora rum, öppen veranda på framsidan - likt den på bilden och stuckaturer i taket. Ett riktigt Junibacken-hus vill jag ha. Varje gång jag ser på Madicken så blir jag avundsjuk på det otroligt vackra hus de ha. Tänk vilka renoveringsmöjligheter det finns där. Det är stora hus med världens ljusaste rum på grund av det stora fönstrena, och jag ääälskar stora fönster.

Min Monday cravings är verkligen mitt dröm-junibacken-hus.Ser ni hur vackert huset är?  Me love.
Det får ju gärna ligga vid en liten å sådär så mina barn kan åka till Dawson och Joey lite längre ner på ån ;)

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad hände med volleybollen då??:)



kramis

2009-01-19 @ 22:40:56
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0