det blev en sväng på festivalen trots allt

Malva låg nyss och tuggade på datorsladden...inte så bra ;P haha. Men jag lyckades stoppa henne innan den gick sönder. Hon har redan bitit sönder mammas sladd, tur vi alla har likadana datorer så vi kan låna sladdar av varandra :P

Igår gick Nic och jag på festivalen en sväng på kvällen. Provade massor med solglasögon och fotade och hade jättekul :) Snabbt som attan blev vi 30 år för några sekunder, vi hann se de 3 sista låtarna på Melody club, träffade lina och dan, tog en cola hos fija på Oceano, postade äntligen mina brev och sprang i regnet. Både jag och Nicole fick med oss solglasögon hem och mina är så satans coola :)) älskar dem.

Idag är jag doggyguard åt söta Malva. Pappa och mamma är på heldagsutflykt för sig själva och systrarna jobbar. Egentligen skulle jag åkt till Oscar och följt med på kalas hos hans farbror som fyller 60 men jag visste inte att jag skulle vara hundvakt, så det va bara att snällt stanna hemma. Hoppas på att sofia och lisa kommer hem tidigare från jobbet så jag kan få köra innan halv 6. Hoppas på att få åka och gratta farbror peter och hälsa på martin, linda och lilla ellen och alla andra som kommer vara där.

Nicole har alla bilder på sin dator så när jag får dem så lägger jag upp dem här :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0