Jobb och jobb och jobb

Dags för dygnspasset idag. Suck. Har ingen ork eller motivation till detta idag, men det kan vara för att jag jobbar varje dag denna veckan. Jobbade natten mellan måndag och tisdag, natten mellan tisdag och onsdag, natten mellan torsdag och fredag + att jag ska jobba lördag till söndag 13-13 idag. Suck. Varje kvällspass är mellan kl 16-08.30 så det är ganska långa pass. Men jag får ju sova under natten vilket är skönt. Men det suger att inte ha mer än 2 lediga kvällar på en vecka. Skulle egentligen jobbat natten mellan måndag och tisdag nästa vecka också, direkt efter dygnspasset men det sa jag nej till. Hade blivit lite för mycket. Efter imorgon är jag ledig till torsdag. Ska bli så himla skönt. Behöver det. sen jobbar jag torsdag plus ett dygnspass till på helgen :)

Men men, igår va iaf en av mina lediga kvällar och då tog pappi med mig och systrarna till fredriksdalsteatern :) Lorden från gränden spelades på scenen och vi låg dubbelvikta i bänkraderna, speciellt i andra akten. Första akten var, som vanligtvis, ganska seg trots små utspel ibland. Men andra akten var helt hysteriskt rolig. Claes Malmberg är hysteriskt rolig. Han försökte hela tiden få sina motspelare ur balans och improviserade och gjorde miner och roliga röster och höll på. Asroligt. Så om ni har planer på att dra er mot fredriksdalsteatern så tveka inte! Ta dock med en tjock tröja och en filt, det blir lite kylslaget under kvällen.

Nu ska jag snyta näsan och sen dra mig mot jobbet. Suck.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0