Är det inte underbart?

Är det inte underbart när man vaknar en morgon med en varm pojkvän tätt omslingrad dig, morgonradion på i bakgrunden, man vänder sig om för att titta på mobilen och ser att man har två missade samtal av sin bästa vän, kravlar sig upp för att ringa tillbaka och ser till min stora förtjusning (1) att det snöar jättemycket :) När min bästa vän svarar säger hon till min förtjusning (2) att hon fått fast jobb! Stort grattis till min bästa vän, detta är du verkligen värd!



Nu ska jag göra mig iordning för att gå på universitetets andra sexdag. Idag blir det bland annat föreläsning av Fråga Olle- Olle :) Ska bli väldigt spännande. Massa andra roliga föreläsningar och mässor och grejjor, men massa fula ord som jag inte tänker skriva här ;P haha
Kläder, frukost och smink var det ja

Vad ska ni göra idag vänner?


Kommentarer
Postat av: emma

haha, vilken härlig bild:)

2009-11-07 @ 01:14:02
URL: http://inspiredlook.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0