Bad self day

Idag har jag en dålig dag. Min självkänsla är lite för låg och jag vill gå och dra något gammalt över mig. Dock lyckades jag knyssta några ord på seminariet idag men det gjorde mig om än mer osäker än tidigare. Jag är verkligen asdålig på att formulera mig muntligt. Jag har alltid vetat att min skriftliga förmåga är bättre än den muntliga och det gör mig lite nervös eftersom jag valt ett väldigt muntligt yrke...suck. varför valde jag det här yrket nu igen?
Blä, dålig dag va det. Dra nåt gammal över mig. Suck. Blir att dra den nytvättade filten över mig i soffan och se trilogin med Jacob Eklund; Noll tolerans, Livvakterna och Den tredje vågen. Underbart bra svenska filmer. Lite svensk action är aldrig fel, bättre än hollywood action iaf. :P

så nu ska jag mjuka upp mig själv i soffan. Saknar min bästis.

Kommentarer
Postat av: nicole

Den kommer avslutas på söndag just nu har det legat jämt mellan 2 bloggar i några dagar



love/nicole

2009-11-12 @ 17:04:38
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0