Dålig uppdatering

I know. Dålig uppdatering. Men idag har varit en såndär slappedag när jag gjort allt och ingenting. Målet har varit att läsa tre kapitel i Professionella möte, jag har läst 1. Nu lägger jag ner ;P haha. Har verkligen ingen motivation och det är just motivationen som krävs för att man ska orka plugga och lära sig något. Så nu har jag tvingat mig igenom ett kapitel och känner mig nöjd över detta, blir mer läsning imorgon efter föreläsningen tror jag :)

Har även förberett inför festen på lördag, det kommer nog bli riktigt skoj. Synd bara att typ hälften man bjuder tackar nej. jag vet att många har sina anledningar men vissa har ju inte det.....
Ska ta och skriva en lapp och sätta upp i trapphuset också, så att vi förvarnar grannarna lite. Får klura lite på vad det ska stå på lappen.

usch och fy. Jag måste diska.

ingen motivation = Tråkiga inlägg

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0