Den tredje vågen

Idag är det tisdag, vilket innebär att Oscar inte är hemma. Idag är han inte på verkstan utan han leder en labb för ettorna :) Min duktiga lilla pojke ska agera lärare för knattar, ja alltså nya studenter på programmet :P

Så jag sitter här ensam. Men satte nyligen på Den tredje vågen. Älskar de filmerna :)

För er som undrar varför det är så dålig uppdatering på bloggen just nu så är det för att jag inte har jättemycket att skriva om för tillfället haha. Skolan rullar på, veckorna springer iväg.

Dock kommer Nicole hit på torsdag och det ska bli helt underbart :) Så då kommer det tyvärr bli väääldigt dålig uppdatering under de dagarna. Då har jag bättre saker för mig, haha :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0