en god onsdagsmorgon

Jag snoozade en timme idag, så himla skönt och välbehövligt. Så här utsövd har jag inte kännt mig så hur länge som helst. Fantastiskt :) Nu har min skolvecka tagit slut, haha och det är bara onsdag. Men vi är i sluttampen på denna kursen och det enda som är kvar är intervjuseinariet och hemtentan, båda är nästa vecka. Och imorgon börjar bästishelgen =D Fatta vad jag längtar. Äääntligen får jag någon att leka med, så jag slipper sitta hemma och uggla varenda jävla kväll ;P Vi har massor inplanerat som bland annat innehåller bio, shopping och fest. Massa annat ska vi hinna med också innan det är dags för hemfärd :)  

Onsdagsskvaller kommer senare, as always on a wednesday

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Det är så himla härligt att snooza xD

Det värsta är ju om man råkar stänga av den och somnar om, eller om man snoozar extra länge, haha (och det är jag expert på att göra :D)

2009-11-18 @ 14:59:06
URL: http://mollymus.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0