Jag SKA!

Oscar och jag har spenderat morgonen med planeringen av festen nästa vecka :) Fast först tog vi en sovmorgon som var 1,5 timme längre än vi hade planerat ;P Vi gick upp halv 11. haha. Så vi ligger efter i tidsschemat idag vilket innebär att vi inte kommer hinna till julmarknaden. Det regnar ute också så jag är inte så sugen. Skönare att ligga inne och titta film. Fast jag måste plugga lite också. Har några kapitel i Professionella samtal som jag måste läsa.

Min söta mamma ringde igår: När vill du åka hem? Säg en tid så bokar jag :) Mwah ;D Tack mammi! Love you. Så det blir hem för jullov den 18 december och tåget går kl 17 :) Megaunderbart. har även räknat ut att jag kommer få arbeta 6 pass under jullovet och tjäna ihop lite pengar till resan.

Börjar känna mig lite seg och trött nu...tror det börjar bli dags för lunch så jag piggnar till lite.


Uppdatering:
Det blev grymt äcklig köttfärssås på burk. Jag lovar, det smakade barnmat. Fy sjutton ;P

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0