Onsdagsskvaller

Aftonbladet skriver idag att Michael Jacksons son prince Michael har ärvt hudsjukdomen Vitiligo från honom. La Toya Jackson säger i en artikel att Vitiligo finns på deras pappas sida och att den nu ärvts av Prince.
Barnens mamma Debbie Rowe har tidigare sagt att barnen blivit till genom provrörsbefruktning, men är det kanske en lögn? Hudsjukdomen är otroligt ovanlig så det ser ju ut som att Michael är pappan isf. Jag har inte följt historien över huvudtaget, men det vore tragiskt om pojken har sjukdomen =(

Michael och Prince Michael Jr


Kommentarer
Postat av: embla

Jag älskar att blogga, det är det bästa jag vet! Men desto mer kommentarer man får ju roligare blir det att blogga. Så vill du svara på frågan i min blogg, varför bloggar just du?

2009-11-18 @ 20:11:49
URL: http://givemeall.devote.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0