Onsdagsskvaller

Aftonbladet rapporterar att den gamla Scream trilogin nu kommer att utökas med tre nya filmer. Första filmen kom 1996 och det verkar vara samma manusförfattare även denna gång, Kevin Williamson.  Även de tre största huvudrollsinnehavarna Neve Campbell, Courtney Cox Arquette och David Arguette kommer att medverka i den nya trilogin. Filmerna kommer utspela sig tio år senare i samma stad som tidigare.

David Arquette och Courteney Cox kommer tillbaka i

Jag är inte något stort fan av skräckfilmer över huvudtaget. Gillar inte det här med blodiga mördarscener och folk som blir förföljda, det är sånt jag får mardrömma av. Ska det ses filmer av det mer läskiga slaget gillar jag mer psykologiska thrillers som tex Handen som gungar vaggan. Folk som nästlar sig in i andra människors liv, gärna lite övernaturliga saker också, typ spöken och sånt haha. Men jag håller mig faktiskt ifrån skräck nästan alltid. Screamfilmerna har jag dock sett, de är ju mest bara komiska för att de är så otroligt dåliga. :P haha

Vad tycker ni om att det kommer en ny Scream-trilogi?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeeej :D

Haft en bra dag? :)

Måånga kramisar!!! ;D hhihi

2009-11-04 @ 21:07:32
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Niccole

Grattis du är en utav finalisterna i veckans blogg:)

det är bara att börja samla in röster



love/nicole

2009-11-04 @ 22:27:20
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0