Get it together


På söndag kväll kommer jag att sitta i en bil hem från underbara Skåne och kommer därför att missa söndagens avsnitt av One tree hill. Därför beslutade jag mig för att se det avsnittet idag. Jag säger bara en sak: ha era näsdukar redo. It's a weeper. Jag har gråtit genom hela avsnittet, det är så vacker, sorgligt, kärleksfullt, jobbigt, underbart, spännande. Allt på en gång. Ett av de bästa avsnitten i hela serien och det finns många bra att välja bland. Ha för fan era näsdukar redo för ni kommer gråta lika mycket som jag gjorde nyss! Jag kan prata länge om denna serie för den har typ...jag vill inte var klyschig o säga att den har förändrat mitt liv haha...men den har påverkat mig väldigt mycket. Min syn på kärlek, vänskap, självkänsla och allt annat. Den vänskapen som finns i den serien hittar man inte på många ställen. Jag har turen att ha några fantastiska vänner och jag önskar varje dag att jag kunde få bo nära dem och ställa upp för dem så mycket som de gör i OTH. Älska Älska Älska.

Apperopå hemma. det är alltså Skånedags igen på torsdag. Vi kommer hem till Hbg väldigt sent på torsdag kväll, fredagen spenderas med systrarna och Nicci, lördag och söndag hos Oscars familj. Vi ska fira honom och hans lillebror som också snart fyller år. Jag längtar till photoshootet på fredag. Fan va kul det ska bli :)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tar med självutlösaren och kameran uppställt på något.

2009-10-05 @ 18:21:00
URL: http://colorelle.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0