I'm alive

Jag lever! haha. Vårt internet slutade fungera i onsdags mitt på dagen. Enligt Bredband2 var det någon som hade grävt sönder en kabel så hela stadsnätet i Linköping och Nyköping låg nere. Bra gjort. Applåder till dig. Men jag har haft andra saker att göra så det har varit ganska lugnt. Men man känner ändå hur bra det är att ha internet, att kunna kolla upp ett nummer eller priser eller liknande. Inte bara för att kunna blogga ;)

Vi har besök av lillebror Viktor denna veckan, han har höstlov så då ville han komma och spendera tid med storebrorsan, vilket vi tyckte va himla mysigt :) Dessvärre är Oscar sjuk idag så det kommer inte bli någon aktivitet utanför hemmet tyvärr. och jag hoppas verkligen att han blir frisk till imorgon, vore trist att missa Halloweenfesten. Idag har han varit så dålig att jag fått hjälpa honom under hela förmiddagen, varit så svag och nära att svimma och sånt. Min lilla snutte. Och blir han inte bättre så kan vi ju inte gå imorgon och jag vill inte lämna honom ensam om han är såhär dålig :( Håller alla tummar som jag har att han ska bli bättre. Nu har han lyckats få i sig en halv rostemacka o lite te, hoppas han får behålla det.

Jag ska väl försöka sätta mig och läsa lite senare, har en del artiklar och lite sidor som jag måste ögna igenom. Suck. Orkar inte. Nu vill jag verkligen bli färdig.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0