Jag har tråkigt.

Fast jag är ganska trött, så jag kanske borde stilla min tråkighet med att sova? Jag gav upp hemtentapluggandet vid 18tiden och då hade jag suttit i nästan 5 timmar nonstop. Duktiga sanna har fått ihop 4 sidor av 5 och två dagar kvar tills den ska lämnas in. Det är säkert jättemycket som behöver skrivas om efterhand men det är skönt att ha kommit en lång bit på vägen.

Sitter och tittar på Fråga Olle-dokumentären som idag handlar om festande och sexandet nere i Sunny Beach och jag måste säga att det är sorgligt hur svenska ungdomar ser på sex och festande. Att åka på en resa enbart för sex och sprit är otroligt omoget och det är inte så konstigt att de åker på varenda könssjukdom som finns med den attityden som de framställer. Jag hade gärna åkt utomlands med mina vänner men tack och lov för att jag är så mogen och vuxen som jag är. det kanske låter tråkigt i vissas öron, men det struntar jag faktiskt i. Jag är en sån person som gärna går ut och festar, men jag vill inte spendera hela min sommar med att dricka och sexa runt. Killarna i dokumentären skryter om hur många tjejer de ligger med varje kväll som om det vore någon tävling. Jag tycker det är tragiskt. Tragiskt. Det finns grund för uttrycket; killar är players...Tyvärr är tjejerna inte så mycket bättre. Jag är stolt att säga att sex för mig är något speciellt och jag vill inte dela med mig till vem som helst bara för att jag har fått lite alkohol i kroppen. Jag skäms för svenska ungdomar när jag ser detta.
"Min mamma kommer få lägga in mig på rehab efter denna resan. hej, jag är alkoholist"

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0