Ny mobil någon?

Jag ska sälja min mobil för jag hade tänkt köpa "lillebrors". Min mobil är köpt 2007 men är i perfekt skick. Jag har haft den i min mobilpåse hela tiden så den är skyddad mot stötar :) Funkar precis lika bra som när jag köpte den vilket är suuuperbra eftersom alla mina vänners mobiler går sönder efter typ bara några månader men denna har verkligen hållt och kommer göra det länge till :)

I mobilen finns kamera, videokamera, radio, mp3, bluetooth, 128mb minneskort och mycket mer.
Mobilen leveras i orginalkartong med 2 laddare; 1 vanlig till vägg och 1 billaddare till cigarettuttaget som är oanvänd, mobilpåse, headset som även används som hörlurar till radio/mp3 :)

Enligt pricerunner så kostar den just nu 2300 som lägsta pris. Jag säljer den för 1000:-
Intresserad?


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0