Om jag fick vara någon annan...

Sitter (läs: slöligger) i soffan och kollar på He's just not that into you, för andra gången. Första gången igår vid samma tid :P Men den är bra, okej? :P Min första tanke är: varför heter filmen på svenska Dumpa honom!? När den engelska titeln obviously betyder något helt annat? Dålig översättning. Otroligt dålig översättning. Min andra fråga är: Är det ens lagligt att vara så het som Scarlet Johansson är i denna filmen?? Nog för att jag alltid tyckt att hon varit supervacker, men i denna filmen är det något helt annat. Hon har aldrig varit såhär snygg, i min mening :) Jag avundas hennes leende och hennes hår. Määään, vad jag vill ha hennes hår. Om jag fick vara någon annan...så skulle jag vara Scarlet Johansson, som hon ser ut i denna filmen :)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0