They're not gonna get us

Vill utöka det förra inlägget... gaaaaaaaaaaaah. jag är så arg och besviken och ledsen att jag skulle kunna skada någon. Nej inte riktigt men arg är jag, så in i helskotta. De ringde nyss från os och förklarade hur det låg till. Tydligen har de tagit tillbaka min position för att jag inte har något boende i whistler. Hur fan kan de göra så? Jag har ringt dem två gånger under de senaste veckorna sen jag fick positionen och pratat med dem om min situation och de har alltid sagt att det inte varit några problem att jag skulle bo i vancouver istället och fick till o med plats på bussen som skulle gå för volontärer. Sen ringde telefonen förra veckan och en dam frågade var jag skulle bo; i whistler eller vancouver, och jag svarade vancouver. Och nu har de tydligen tagit tillbaka min plats och satt mig i kö till vancouver istället. låter ju jättesnällt...MEN detta är en kö, alla vill vara i vancouver, väldigt få får plats där. Min redan självklara plats och klara jobb i whistler är nu borta, och jag är en av dem som nu får hoppas på en plats i vancouver. Mitt lovade jobb är borta. Hur fan kan de bara dra tillbaka ett erbjudande som jag redan tackat ja till? Flyget är bokat och betalt, non refundable ticket!!!! Va fan ska jag göra nu? Tänker sätta hårt mot hårt, jag SKA ha min plats som jag blivit lovad. De ska inte få ta detta från mig!

Kommentarer
Postat av: karin

kämpa! det är fan störda som gör sådär!

2009-10-01 @ 23:13:18

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0