zombie

Helt underligt egentligen. Oscar gick upp kl 7 imorse för att skriva tenta, min klocka stod på 9. Men jag hade svårt att somna om och funderade allvarligt på att gå upp och sätta mig med skrivandet av hemtentan. men jag låg och funderade istället och somnade tydligen om. Vaknade kl 9 när klockan ringde och kände mig som en riktig zombie. Har ni varit med om att man trott att man varit vaken men inte kunnat röra sig och samtidigt trott att man hört röster i lägenheten? Det är som värsta mardrömmen. Att inte kunna röra sig samtidigt som man tror att någon tagit sig in i lägenheten och kommer döda dig. När jag återfått verklighetsuppfattningen tvingade jag mig upp ur sängen för att inte somna om men nu sitter jag i soffan och känner mig som en zombie. Jäkla synd att jag inte dricker kaffe, för det är nog precis vad jag skulle behöva just nu...


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0