Äntligen

Efter en lång stunds fixande fick jag äntligen igång filmen. Så nu ligger jag i soffan och ser på Johnny och Baby skaka loss. Innan det såg jag som sagt Ps I love you. Sen gick jag ner och postade lite brev, fick med mig lite godis hem. Fyy på mig. Så nu ligger jag i soffan o käkar choklad och ser på sexig dans ;) Kan det bli bättre?

Funderade lite innan när filmen drog igång. Alla dessa stora dansfilmer som nu är kult i filmhistorian. Varför görs inte såna filmer längre? Nu är det bara action och skräck och äventyr som blir kult. I måndags på bion så såg jag en trailer som fick mig att rysa. På ett bra sätt. Det var en helt fantastisk trailer, jag rös av lycka och värme när jag såg den. Trailern till nya Fame-filmen. För er som inte visste det så ska de göra en modern version av Fame. Det är ingen uppföljare alltså utan det är bara en ny version. Jag längtar som fan tills den börjar gå på bio. Kolla in trailern så förstår ni vad jag menar!!


Kommentarer
Postat av: malin

lätt att jag ska se :)

2009-09-17 @ 10:22:31

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0