Helg it is

Känns som att det var igår jag satt på tåget till skåne för att spendera en underbar helg där. Men det är en vecka sedan idag. Men för första gången på länge så känner jag mig trygg här. Oscar och jag har planerat att ta tag i lägenheten i helgen och idag gjorde vi färdigt badrummet :) Skåpet är äntligen fixat och alla saker är på sin plats. Första rummet som är helt färdigt, haha. Oscar håller på att fixa köksbordet, vår jättefina stora ek-skiva ska äntligen få sina ben och vi kan börja göra färdigt köket. Nu saknas bara en vägghylla så jag kan sätta in kokböckerna och lite annat sånt där så köket blir färdigt.

Imorgon blir det en tripp till biltema. Vi fick två presentkort där á 100:- i inflyttningspresent av kommunen så Oscar behövde självklart lite skruvar och annat, haha. Sen blir det en sväng till ikea, kolla på en liten hurtsch till datarummet och vägghyllan till köket :) Jag vill in på skopunkten också och köpa de svarta skorna :)

Men nu blir det läggdags.

Bilden tagen i Villa Villerkulla på Kneippbyn på Gotland :)


Kommentarer
Postat av: Helena

aw va synd att du inte kan komma =S men det är ju inte sista festen ;)

2009-09-05 @ 12:14:21
URL: http://blueragdoll.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0