it's the ugly truth

..allvarligt talat. Hemmafruarna på tv3. Får de pengar för att spela så otroligt blåsta som de är? Har de blivit så sedan de gifte sig eller har de varit sådana hela sina liv? "Jag sätter på läppstift ungefär 50 gånger per dag"... Uppsnoffsade, uppfluffade hemmafruar. Skämmer fan ut Sverige. Världen kan ju tro att vi bara är såna golddiggers här i Sverige. isch och fy.

Speaking of the ugly truth, den filmen såg jag, elin och petra ikväll på bio :) Först åt vi middag på spicy hot och sedan knallade vi ner till filmstaden och såg filmen. Riktigt riktigt bra med snygga killar. Gerard Butler är inte fy skam alltså. Yumyum.

Nu ligger jag i soffan med datorn i knät, benen nyrakade och mjuka och med Mamma mia på tv :) Fantastisk måndagskväll :) Har även varit och fikat med min handledare från praktiken som uppdaterat mig om hur det är på skolan och med mina gamla elever. Saknar det som fan. Ahwell. Fler elever kommer att komma och gå under åren som går, men de första är nog ändå de som jag kommer minnas mest.

Nu är det strax läggdags. Ögonen är lite småtrötta faktiskt, ska bli härligt att sussa med älskling :)

Kommentarer
Postat av: petra

lite seg på å kommentera men han e så grymt snygg, jag håller helt med=)

2009-09-28 @ 13:31:42

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0