Mer shoppat

Idag fick jag mig t-shirten från Lindex med Rolling Stones trycket och de svarta stövletterna från Skopunkten, plus ett par ljusbruna stövletter till som jag bara betalade ynka 50 kr för, så nu är mina höstfötter redo :) Jag tar just nu en liten paus, det har gått i ett hela dagen. Vi vaknade kl 10 efter en skön och välbehövlig sovmorgon, det ringde på dörren strax efter tio, då tanten kom och lämnade frukostbullarna och kanelbullarna vi beställde igår. 2 kr bullen och smaskigt va det :) Efter frukosten drog vi iväg till Biltema där oscar köpte lite skruv och annat suuuperroligt (=P), varpå vi åkte till Ikea och köpte en liten skrivbordshurtch, två badrumsmattor och lite annat smått o gott bland annat tre hissgardiner till sovrummet så vi kan ta bort de fula söndringarna persiennerna som finns där och fixa färdigt i fönstret. Jag har nu precis monterat färdigt Goliat (hurtchen) och Oscar håller på att fixa med sladdarna i datarummet så vi kan flytta om där lite. Vårt köksbord är också färdigt idag så det känns så himla härligt just nu. jag lovar att det kommer massor med bilder sen på lägenheten när vi fått upp allt. Men går det i denna farten så hoppas jag att det blir snart. Saknar bara en liten vit tvåsitssoffa nu. =)


Veckans klädshopping :) Dock saknas de nya bruna stövletterna, men det kommer bild på dem så småningom ;)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0