Not so sleepy saturday

Lördag morgon. Sovmorgon till 9. Inte okej. Hade velat sova längre men Oscar skulle upp och iväg till skolan för att jobba med killarna med nåt skolarbete. Och har jag väl vaknat så har jag lite svårt att somna om, speciellt ifall jag vet att Oscar är vaken och inte vill sova mer. Men men. Nu ligger jag i soffan med datorn i knät och tittar på The Holiday. Älskar den filmen. Det är en sån mysfilm som jag kan se om och om igen.

Vädret utanför är tråkigt höstväder, ser inte ut att vara över tolv grader så jag stannar mer än gärna inomhus. Hade dock tänkt att försöka komma iväg lite idag, åka ut till Ikano och gå och titta lite. Sugen på en stor bylsig halsduk till exempel. Har lite rabatter att utnyttja på bland annat vero moda och Indiska. Måste även köpa nytt sminkborttagningsmedel för det rosa jag köpte på h&m va ju askasst. alldeles oljigt och kladdigt och torkade ut huden något så fruktansvärt. Sen nässpray till Oscar som åkt på världens förkylning. Ett par höstskor som inte har klack skulle vara härligt att införskaffa oxå, köpte två med klack och det va ju egentligen ett nedköp märker jag nu. Eller inte nedköp egentligen, för jag har bara använt ett par än och vet inte när jag ska använda de andra men det löser sig. :)

Frukost kanske?

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0