Prinstårta, ej prinsesstårta

Kvällen igår blev riktigt lyckad. Helena och jag hade jättetrevligt på 55an där vi drack lite vin och pratade om allt mellan himmel och jord. Roligast var snacket om våra hyffsat lika förhållanden med spelande pojkvänner och deras intressen, samt snacket om socionomutbildningen ;P Vi va väl kanske inte jättepositiva i den diskussionen haha. Mycket som kan bli bättre kom vi fram till. Va kul att få komma ut och träffa en tjejkompis, dricka gott och få prata mycket :) Efter det drog vi till Platens, kanske inte den mest fantastiska musiken, vilket gjorde att vi båda, tror jag, tappade suget lite att dansa. Gamla remixer på hiphoplåtar är inte riktigt min stil. Men tydligen ska det vara mer dansant musik på fredagar så nästa gång blir det utgång en fredagkväll :) Det dumma är att min sista buss hem till ryd går halv 2, vilket gjorde att jag fick lägga pengar på taxi igår. Lite segt men det får det ju vara värt såklart :))
tack för en trevli kväll och jag hoppas på fler sådana :)

Idag fyller min älskling år. Väckte honom med lite presenter och några hurran (min sångröst var icke-tillgänglig efter höjda röster på krogen och få timmar med sömn :P) vid halv 10. Efter det somnade vi om och vaknade halv 1. Haha. Sålänge har jag inte sovit på flera flera år. Det var skönt, men usch så seg man blir nu efteråt. Ligger nu i soffan och har kollat ett par avsnitt av min favoritserie The big bang theory, och nu lyssnar jag på HIF-trelleborg och HIF tog ledningen efter 8 minuter, härligt :)

Nu ska vi, med matchen i bakgrunden, slänga ihop en tårta :) En prinstårta till min prins :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0