Aningen seg i kroppen

Jag vaknade idag med värk i hela kroppen, som om kroppen blivit överkörd av en ångvält, eller om jag sprungit 10 mil. Helt slut i kroppen. Förstår inte hur jag orkade mig upp ur sängen. Det är till o med jobbigt att skriva just nu. Har inte riktigt planerat hur jag ska tillbringa dagen. Eventuellt blir det en promenad bort till Ryds centrum, jag hade visst ett paket att hämta ut där :) Spännande :) Jag ska tvätta klockan 13-16. Oscar ska sitta och exjobba med Rickard. Kanske ska se om jag kan packa något mer.

Vi har faktiskt inga speciella planer för Valborgskvällen. Det får bli en lugn kväll med film, god mat och lite vin. Vi ville gått på bio men biografen var stängd. va e det för sätt? ;P haha. Så det kanske blir bio imorgon istället om det inte är stängt då också, haha.

Nej. Sortera tvätten kanske?

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0